skööönt

så skönt.
alla papper till försäkringskassan inskickat, ansökan om csn är inne,
och alla de där jobbiga pappersarbetena är klara!
så otroligt skönt :)

idag åkte jag och älskling till karlskrona.. för att lämna in min kamera..
men imed det va söndag så kunde han inte ringa samtal som behövdes angående kameran.
för troligtvis får jag en ny, så det blir en ett samtal dit imon och kanske även en tripp imon igen..
och hämta nya kameran om den inte ska in och repareras.
ja så blir att vi kanske få ta bilen och köra dit imon igen..
så skönt att slippa behöva ringa o fråga om lov om man får låna bil..
så skönt att slippa det beroendet mer :)
allt börjar kännas så bra igen.. skönt det med..

----------------------------
Jag är verkligen glad över att jag har så fina vänner <3
ikväll har jag och en del av dom varit ute och grillat,
snackat skit och bara myst!
nu blir det filmmys hemma hos oss.
och allt känns ovanligt bra!

man börjar äntligen komma tillbaka till vardagen igen efter misshandeln..
och våga röra sig lite mer nu..
men ack med respekt och ögon i nacken!
att gå själv på kvällen är fortfarande uteslutet dock..
men de känns bättre nu, och hoppas de kommer släppa helt en dag!

tack alla som stöttat och funnits där för oss..
och tack till min underbara familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback