ÖSTERSJÖ!






Det har hunnits med mycket dessa dagarna, poolparty, fester,
slapparkväll med matlagning och en runda på stan med vänner,
dans, goda drinkar, Europe, Sonja Alden, kalas, osv osv!
Tack till alla er som gjort mitt östersjö såå  bra :) <3

Mosters stora lilleman blir 5 hela år!
Tiden går fort, snart slutar han väl o kalla mej moster och man får bli tant malin istället..
Usch nej. något år till måste han väl kalla mej moster? :P hehe
*håller tummarna för det*







Nu har jag bjudit på några bilder från östersjö men långt ifrån alla!
Tack så jättemkt allihopa för att ni gjorde mitt Östersjö så bra! :-)
Tack till alla som gjorde mitt östersjö så bra
(även ni som inte syns här och även ni som inte fastnade på bild. TACK!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback