cirkus

igår var jag, Jeppe och min underbara systerson på cirkus.
jag har inte vart å cirkus sen jag var liten..
det var en upplevelse minsann.
hoppade sjukt högt när de smällde till i trumpeten..
Isac skrattade massa!
jag tyckte nog cirkusen var roligare än isac iofs ^^ haha
för han tröttnade vid halv nio, nio och ville gå ut..
men inte jag inte..
sockervadd köp blev det med.
är man med moster så ska det synas att man vart med moster och Jeppe <3
och ätit massa godsaker, hehe!

Mosters stjärna <3


cilla kom och hämtade oss och vi åkte hem och myste med lillan innan vi kröp ner till kojs!
Igår var en bra dag!
hur skulle den inte kunna bli bra?
hade en bra jobbardag, lite stress efter det, men sen umgicks jag ju med Jeppe o Isac
och träffade även snälla sis som körde oss! hihi
Ni gjorde min dag toppen igår, tack till er!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilket vackert barn!

2010-07-01 @ 21:37:07
Postat av: Cilla

han är underbar lilla pysen :P hehe. du skulle sett sen när han käkade en klubba med.. då var inte det där vita runt munnen så vitt längre utan snarare blå runt hela munnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback