uppe med tuppen..

måste gnälla av mej liiite..

kunde som vanligt inte somna om när jeppe gick till jobbet..
så idag blev det upp med tuppen.
hatar att inte kunna sova,svårt att somna, svårt att sova, svårt att somna om.

ont i ryggen (svanken) som faaan idag med.
ska ringa sjukgymnasten sen.. doktorn tyckte ju att jag skulle gå dit och prata med dem.
gå där några gånger..
det har jag ju redan gjort men ja..det är väl bara på att igen..
men denna dagen känns iaf bättre än igår :-)


nu är iaf diskberget undanröjt, handdukarna är på plats.
men har massa mer tvätt att vika ihop o lägga in.
ingen som har ringt in mej för jobb idag heller.. suck!
inväntar dock cilla, hon kommer la om en timme,
så ska vi plugga lite.. det kan behövas! :-)

åhh..vill så gärna skriva en sak till...men..
de kan jag inte för jag vet att älskling är här o läser ibland. haha
och då blir det ju inte en suprise ;)
för idag blir det suprise för honom när han kommer hem från jobbet ^^
även på fredag är det inplanerat en sak ^^

på fredag kommer emma hem med <3
ska bli kul o höra hur hon ha haft det och se hur brun hon är :D
och elin fyller år <3 grattis i förskott! :-)

nehe..nu blir det en kopp te :-)
i väntan på cilla..

over and out..

Kommentarer
Postat av: Anna

Maalin.. I found ya haha ;P

Postat av: Anna

Maalin.. I found ya haha ;P

2010-01-13 @ 16:33:10
URL: http://noffesplace.blogg.se/
Postat av: Malin

yeaaah ;) jag som tänkte ge mej på en bloggtorka igen, men de kan jag ju inte nu när du har hittat hit ^^ hehe. vi får se till att ses snart? :)

2010-01-14 @ 11:10:18
URL: http://malle87.blogg.se/
Postat av: Ananas

Haha, nejnej.. du måste ju ge fansen vad de vill ha Malin. De vill att du skriver ;)! Jag träffas gärna någon dag, har inte ditt nummer, men du kan väl höra av dig till mig 0708757990 :)

2010-01-14 @ 14:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback