torsdag..

torsdagen har hitills vart bra.. vaknade sjukt tidigt..
befann mig på jobbet klockan 6.40!
ombytt och klar..dags att börja jobbdagen.
det har skärts grönsaker, stekts korv, diskats osv osv.
två fullspäckade dagar har det vart..
imorgon kommer det med vara fullspäckat..
hoppas bara jag mår bättre då..
för just nu mår jag ingen höjdare!
Började när vi satt o åt..
kände mej mega varm, nästan så de sved i ansiktet..
jesper säger
- vad röd du är i ansiktet?
hmm..röd som en tomat, ansiktet svullnat, ögonen rinner,
täppt i näsan och utslag på händerna och armarna..
Är fortfarande mega varm..i hela kroppen.
har precis tagit en ipren o hoppas på att de går över..
ska snart gå o lägga mej o hoppas jag krya på mej till simorgon..

för imorgon blir det jobb igen.. 7-16!
sen bär det av mot att handla saker, matvaror.
tacomys, bio och lite öl på de!
låter som en helt lyckad o mysig fredag <3


hoppas hoppas att jag mår bättre imorgon än vad jag gör nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback