tappat blogg - gnistan

ja jag känner att jag har tappat blogg- gnistan.
har liksom inga roliga ämnen att skriva om just nu..
tappat blogg- gnistan helt enkelt..

så nu blir det att berätta om min dag..
är helt slut.

gick o la mej tidigt igår, typ vid 21, 21.30.. vaknade vid 9 idag..
slappade framför tvn, datorn med frukosten :-P
blev till att plugga en stund innan jag gjorde mig i ordning för gymmet..
så ner i källaren for jag för att hämta upp berit..
japp, så då bar den sliriga cykelfärden bort mot gymmet.
tränade ett bra tag... (de känns i kroppen o magen nu :P hehe.)
träffade Johanna och mange där med, de var oxå duktiga och tränade :D
efter träningen tyckte johanna att jag skulle joina att sola..
så 20 minuter i solariet stekte man innan man satte sej på  berit igen
och cyklade hem!
öppnade mitt akassa-brev med spänning...
trodde jag hade fått något svar men icke, det var bara inbetalningsgrejs.
suck..
besviken och trött, bar jag ner all tvätt i tvättstugan och satte igång den..
jisses, de här med tvätt är alltid lika spännande ^^ hehe.
men än så länge verkar det gått bra!
kom upp och kände mej helt slut i kroppen..
in i duschen och badet :P haha!
käkade lite grönsakssoppa..
kände mej helt slut..
men kan ju inte sova såhär dags tänkte jag..
så blev till att diska och bädda rent i sängen!
sen ringde telen, blev inringd på jobb imorgon,
och det säger man ju inte nej till.
men känns dock lite förvirrat att jobba där imorgon.

är så mkt att tänka på där, så mkt att hålla reda på.
man känner sej ganska förvirrad o som en nybörjare :P hehe.
men hoppas på att det går bra imorgon. håll tummarna!!
jobba imorgon 7-16. det är aldrig fel de!

nehe..nu ner till tvätten igen..
sen blir det att påbörja middagen till älskling kommer hem..

rolig dag va?
haha.

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback