onsdag.

onsdagen o halva veckan har gått :P

jaha..då vaknade man när älskling gick upp vid 6 o hade svårt att somna om..
men låg kvar i sängen, vred o vände på mej..
somnade tilslut om och vaknade vid 8, halv nio.. så då blev det att stiga upp!
käkade frukost.. slog på tv..
när frukjosten va uppäten började jag plugga..
pluggade o skickade in nya uppgifter till min lärare..
o sen in i duschen o sen gick till stan i snö stormen för att möta emma..
Vi hade en trevlig fika innan de bar hemåt igen o ombyte till gymmet..
tränade ganska bra idag.. kändes skönt när man gick därifrån.. tills..
man kom ut o blev irriterad på att min cykel hade välts så nu e cykelkorgen helt skev..
snyggt? svar nej! praktiskt? svar nej? kul? svar nej!
tryckte ner påsen i cykelkorgen sen slirade en ilsken malin hem genom snön på cykeln! ;)

kom hem o duschade, bytte om till myskläder.
o rätt som det var dök älsko upp..
nu var äntligen pastagratängen klar, när jeppe börja plocka in disken..
och han tappar en skål som kommer på kanten på gratängformen o sen rätt ner i maten..
och den gick i fleeeeera bitar!
så glassplitter överallt..så den gratängen var bara te att kasta
och så börja om från början igen ^^
men försök 2 blev ritkgit bra :-P
dock när jag skulle duka stack de till i foten..
o självklart med min otur så fick jag en glasbit i foten så de började blöda..
fram med dammsugaren..
så de blev städat iaf i köket, man får ju se de positivt ^^ hehe!

ja jisses..men maten blev god iaf o mätta blev vi!
sen nu efter maten blev o blir det bara massa slapp i soffan, skööönt!
verkar dock inte vara nått bra på tv...

suck!

Kommentarer
Postat av: DuochVi

Det är ju RoomService på tvn nu vid 20 som man måste se ;)

Postat av: Malin

hehe..ja de kanske man ska se på? ;)

2010-01-27 @ 20:02:18
URL: http://malle87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback