nu är bloggtorkan över för denna gång..

för jag måste tacka alla för en jätterolig kväll och för att ni alla kom.
och alla fina presenter :-)


kvällen var helt klart toppen..
blev ölspel, massa snack, massa dricka,
snapsande och sen bar det iväg på utgång!
det var roligt ute på krogen med..
till vår stora förvåning blev det faktiskt compa.
vi hade räknat med att gå ut på harrys eller mingel.
men de flesta ville dit, så dit bar det iväg!
när de stängde sen blev de dock lite tjabb, och några tårar fälldes.
men det  löste sej..
att såna småsaker kan blir såå stooora på fyllan, det är helt sjukt.

iaf så vaknade jag upp jämte min älskling som var massa bakis idag..
blev lite hårdare för en del än för andra. haha!
så söt..
det enda vi har ätit idag än så länge är frukost!
Jeppe och philip är bakisar :p haha. jag själv är mest trött..


han och philip sitter och snackar massa datorgrejer...tror jag.? haha!

aja..sånt är livet..
idag är man dock en hand fattigare..
halkade påvägen hem o sträckte mej i ljumsken.
och slog i handen.. helt blå o svullen idag! aotsch!
så jag ha garanterat fått en spricka i den igen..
typiskt att de e den högra med!
menmen..sånt som händer..
får väl bli röntgen imorgon då kanske.
illa illa!

älskar min jeppebus, så söt med morgonruffset :-)

aja..nu blir det duschen nästa... så man blir människa igen.
over and out..

TACK IGEN ALLIHOPA! <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag vill ockå ha en sådan fin blogg! Hur gör man för att ändra den och inte bara ha en färg som jag har idag?

2010-01-10 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback