saknad.

saknar min jeppebus mkt idag <3
jag är hemma idag o förkyld, skönt att man inte blev inringd idag! :)
så man får vila upp sig lite..

längtar till jeppsson kommer hem från jobbet.. :-)
så vi kan ha en mysig eftermiddag och kväll tillsammans.
sitta o snora o hosta ihop ^^ haha!
men vi har ändå varandras sällskap!
det är guld värt!
tiden går sjukt fort..
snart mars..
mars? är det inte då våren ska komma? hoppas den kommer snart! :-)
jag tror inte det! men jag hoppas!
så skönt att kunna röra sig ute lite grann :-)
o kommer våren så kommer sommaren fortare med :D hehe!

Är så glad för jag har min jeppe..
pojkvän, sambo och min bästa vän <3
vi får varandra att skratta hela tiden.. :-)
Jag älskar dej gubben! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback