onsdag..

onsdag o halva veckan har gått..
känns som man egentligen inte har någon koll på dagarna..
är så trött jämnt o ständigt..
svårt att somna o sova har jag oxå.. men det har jag haft nu ett tag..
sjukt jobbigt..
blir så trött o utsliten till slut så jag känner mej sjuk..
men då e det bara till att gå o lägga sig tidigt o så är man oftast som ny människa igen..
igår var en sån kväll! gick o la oss typ halv tio igår!
jeppe låg o pillade mig i håret..
jag somnade efter 5 minuter, (väldigt ovanligt) helt slut i hela kroppen.
jobbat o tvättat, va hos syster o fikade och brände ut hennes bilder,
sen hem till tvätten igen.. plockade upp den o kastade den på soffan.
var så trött så orkade inte!
sen blev de bingen för min del!

och idag blev det jobb mellan 8-14.00!
efter jobbet blev det inom stan ngra ärenden, sen hem,
vikte ihop all tvätt & la den på sin plats, o sen dök älskling upp,
mysigt att han kom hem lite tidigare idag <3
sen städade jag med älsko, gjorde mat.
Sen gick vi o handlade & nu bakat bulla, elle ja..några är på jäsning o några i ugnen!
men allt är väl klart vid 22 tiden & då blir det bums i säng!
för imorgon är det verkligen en fullspäckad dag igen.. :)


imorgon blir det jobb igen 8-14!
efter det blir det uppom mamma o fixa med lite papper.
sen tandläkaren klockan 15!
Blir så irriterad, ska dit igen o göra samma sak. bara för de misslyckades första gången. suck!
det tar väl 20 minuter att göra, men ändå!
sen blir det hem!
plocka undan lite, fixa käk o äta.
sen kommer Helene från Marykay hit för jag ska ha sminkparty :-)
ska bli trevligt!
o när det är klart med sminkpartyt känns det som att de kommer bli bingen för min del! :-) hehe!
fullspäckade dagar!

nu är även ett sexparty inbokat med ;-) haha! det ni! ;)
ska bli riktigt skoj när det är dags för sexpartyt :P


nu ska jag återgå till älskling i soffan innan det är dags
för att kasta in den sista bullsatsen i ugnen :-)
åhh vad jag är glad för jag har min jeppe!
mkt stim o stoj o mycket skratt! tillsammans :)
Älskar dig min fina Jesseboy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback