onsdag eller är det fredag?

idag har jag sån fredags känsla i kroppen..
om det ändå vore så väl ! hehe
tiden rullar på.. halva februari har ju nästan gått nu :S
usch ja..  o på tal om tid..? ska det aldrig sluta snöa? det tycker jag är på tiden iaf!!
usch för mer snö nu!

ja..jag ha inte vart en sån bra bloggare nu på ett tag,
det har hänt mycket sen sist..
dagarna har fyllts med jobb, träning, myskvällar, kompisträffar, fester, skräckfilmer osv.

Måste ju passa på också att nämna att 2 söta små krabater har kommit till världen..
grattis säger vi till lilla Romeo som sanne och Robban fick..
och grattis till lilla Lii som anna och daniel fick!  :)

nu är det inte länge förrän Annso och Cilla ska kläcka en varsin liten krabat med!
ska bli spännande att se vad de får :-)
o ska bli kul att få ännu ett syskonbarn :-)
( garanterat en liten Isac till, det tror jag iaf.) hehe!

idag har jag jobbat.. imorgon vad jag vet nu iaf så blir det inget jobb,
men på fredag är det dags igen för lite jobb..
skönt att de börja behöva lite folk igen :-)
så jobb mellan 7-16 på fredag!
sen kommer den efterlängtade och lugna helgen :)
skööööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback