förkyld, mkt att göra, fullbokad! :S

usch ja..nu har jespers förkylning smittat av sej..
täppt i näsan, ont i halsen :/
har ingen ork till nått men har så mkt att göra egentligen..
tänker att man ska ska ska..
men nä, finner ingen motivation! :/
usch!

helgen har iaf vart bra.
i fredags blev de en lugnt hemma kväll med film med johanna o lite vin :)

Lördagen kom..jag o älsk gick en runda på stan..
och jag tänkte på sommaren..
men sommaren kommer ju aldrig så vi tog på oss att göra sommarsysslor ändå..
så ut bar det till skogen för att grilla korv. sjukt gott! :-)
resan dit o hem är en historia för sej med mogge som chafför ^^ haha!
men vi kom dit och hem iaf.
blev hem o duscha för att sen invänta lite folk som vi spontant samlade ihop!
alltid skoj med lite spontana saker :D
blev singstar, spel, alkoholhaltiga drycker och sen utgång o  dans på compa :-)
en ritkgit rolig kväll!

mkt man har att göra, plugga, skicka in uppgifter, fixa papper till akassan, städa,
skicka papper, söka jobb, förbereda mig till högskoleprovet, göra klart kursen,
träna, motionera.. usch jag orkar inte ens tänka på allt!! :S
får väl se vad man hinner med idag!

dessutom är varenda helg uppbokad nu från denna helgen som kommer
o sen alla helgerna (lördagarna) i mars!
men det är ju bara roliga saker, så det är ju bara roligt :) men ändå! hehe!
så man är ju lite uppbokad ;)

nehe..nu ska jag återgå till pluggandet! :-)
hoppas ni också haft en kanon helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback