åhh..fundersam?

de där gubbarna som skulle komma hit och smörja lås och dörrar, fönster..
undrar om de har vart här.. det ser ut som ett jäkla kolli här hemma..
inga gardiner i ngt av rummen för de skulle ner så gubbarna kom åt alla fönster o sådär..
köksbordet mitt i köket osv..
men jag undrar.. ingen annan har ju gardinerna nere? :S hmm..
fast det hade ingen annan igår heller.. är det vi som är för seriösa?
och faktiskt gör som de står på lappen eller har vi missat ngt? haha!

kunde de inte lämnat en lapp eller nått om de vart här..
en timme till har de på sej..
sen hänger jag upp allt igen.. för såhär kan vi inte ha de..
de har till klockan 16 på sig!

trött som en åsna är jag..
kanske man ska ta en tupplur på en halvtimma!
hmm..nää..jag avstår! :-)
somnar godare i natt då..
tänkte gå o simma efter jobbet.. med andra ord för en timme sen..
men de här jäkla blåsandet och snöovädret fick mig att avstå.. :P
tur att man har ngt att skylla på :-) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback