valet i kvalet..säger man så? :P

i så fall är vi det.. vi fundera o fundera!
ska vi ta den där lägenheten eller inte? hmm..
den var verkligen jätte fin och fräsch!
försöker tänka på fördelar och nackdelar..
hmm..

Fördelar:
Parkering (ev. garage med om vi vill.)
(Slippa köra omkring för att leta efter parkering.. :-) det prioritera vi nog lite!)
Få mer för pengarna
Trädgård
Annorlunda planlösning (man kan göra den väldigt personlig.)
Balkongen i köket ;P
Mycket förvaring i köket
Bra förvaring i hela lägenheten. (mer än vad vi har nu.)

Nackdelar:
Ligger högst upp i ett gammalt hus kan säkert va lite lyhört!
Liten toa men fördel att där va golvvärme
Lång trappa ner till tvättstugan. (blir mkt konkande, men å andra sidan, bara en gång i veckan?! )
inget badkar!!

Ojj vad mycket fördelar jag kom på nu! man ja..vi är kluvna!
Men det är helt klart den finaste vi har vart o kollat på hitills
ska man slå till? eller avvakta? just nu när jag läser min lista jag kom på..
så känns det som om det lutar mer åt det ena hållet än det andra..
får väl se om det blir flytt eller inte snart..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback