nyår.

nu är det redan nyårsafton. detta året har gått jätte fort.
nytt år, redan? vad händer? vad tar tiden vägen?
Man borde utnyttja tiden man har bättre än vad man gör egentligen?
fast man även ibland tycker att tiden inte räcker till.
ja.nyår, det är här.

Jag har hunnit med mycket detta året.
jag har jobbat, och sen nu pluggat en hel termin,
vi har bott här i lägenheten i över ett år, vi 2 har blivit 5 :-)
jag har skaffat min första bil, jag har blivit moster igen,
jag har hunnit med små resor som till malmö, tyskland osv.
jag har åkt limonsin, haft mysiga sommar kvällar med vänner o familj,
bla vid havet, sommarstugan, grilllplatse osv
jag har firat dop, studenter o mysiga födelsedagar,
jag har hajkat,
jag har hunnit med massa mysiga grillkvällar och galna fester.
fina middagar och massa bus med syskonbarnen.
bomlingsturer,
många fina promenader och mycket mycket mer.

Tänkte dela med mig av lite bilder..från januari till december 2010! :-)




JAG TACKAR ALLA SOM HAR GJORT MITT ÅR SÅ HIMLA BRA!
ni är guld värda och jag älskar er!
Gott nytt år ALLIHOPA :-)



Kommentarer
Postat av: hmm vem kan de vara?

Man känner inte igen sig i alla bilder!! Small och smärt! ;-) Puss malle!

2011-01-03 @ 15:57:13
Postat av: malin

haha..den var på den tiden du va ung ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback