julavslut.. o läkarbesök..

Ja idag vart det julavslut i skolan.. mysigt!
nu är det jullov, så skönt det ska bli o vara ledig nu till den 3 januari!
eller ja en eller 2 dagar på lovet får jag nog ta o träffa min klassis Tina o planera
hur/ vad vi ska göra på lektionen vi ska hålla i en timme den 5 januari sen!
men jaa annars har jag lov! :-P haha!
Ska träffa vännerna, mysa mycket med djuren och hjärtat och bara njuta!

Slutade redan vid 13 idag efter julmarknaden i skolan.
körde hem o kastade i mig lite mat, gick en snabb runda med Ticko.
Och sen hoppade jag in i bilen o körde till sjukan! :-)
på remissen stod de att man gärna skulle ha träningskläder.
så duktig som jag är hade jag det på mig när jag kom..
men de slutade med att man skulle klä av sig på överkroppen.
japp ALLT på överkroppen.. så snacka om att jag såg dum ut..
där stod jag med joggingskor, träningsbyxor o så pattarna rakt ut i vädret..
vadå se lagom dum ut? haha!
efter ultraljudet på hjärtat var de bara att klä på sig igen..
gå till nästa rum o klä av sig igen.
köra ekg samtidigt som jag cyklade..
när de där plopparna sedan togs bort.. snacka om vilka sugmärke det blev..
så nu har jag sugmärke på armar, magen, o ovanför höfterna..
ja herre jisses.
när jag låg där på britsen när hon kollade ekgt på sin dator så somnade jag nästan,
snacka om att vara trött, för vem somnar annars bara sådär på sjukan ?
men nej då, john blund kom aldrig, tur var väl det..
Blev att köra hem o sen ut o gå med Ticko.

sen kom älskade fie hit på fika..
hon fick se mina stora sugmärke jag hade på armar o mage!
hon bara skrattade, haha! en fika senare,
en promenad senare, en lyxfällan senare sitter jag nu här i soffan.
och fundera på att gå o lägga mig..
för nu är det nog dags för John Blund att komma :-)

GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback