inget klag?

Ja man ska ju inte klaga!
istället göra något åt saken. o jaa.. nu har jag gjort det!!
gjorde come back på gymmet idag sen den 10/5, det var ett tag sen alltså..
och de märktes tydligt :P
svetten flödade, andfåddheten var inte att leka med, konditionen var värre än värst,
den maskin jag innan brukade vara på i 15 -20 minuter på orkade jag nu 7 minuter på, haha!
Vart fan har konditionen tagit vägen? :P
Visst kilona har höjts o även klumpigheten, eller nää, klumpig har jag alltid vart :P
Nu ska jag ta tag i mitt liv o börja återigen träna!
dels för att jag måste för knäna o ryggen,
dels för jag vill gå ner i vikt (blir lite fastare,haha.)!
Dags för att säga hejdå till fettet, för nu jävlar ska fittet försvinna!
hoppas min motivation håller bara, och jag kan hålla mig ifrån förkylningar o pencillin nu,
är så trött på att vara sjuk o trött på att inte kunna ha mina "gamla" jeans/ kläder,
trött på att alltid stå framför
spegeln o se fettet o klaga över det,
detta kan jag inte ha på mig för då syns magen, och inte detta, kolla in kärlekshandtagen!

Åhh nej, nu ska det jäkla bort! Ska kämpa på nu!
önska mig lycka till !! :-)

beachen 2011 here I come :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback