förvånad?

i morse träffade jag och Ticko på en man när vi var ute o gick..
hans hund o Ticko hälsade på varandra..

Mannens kommentar:
- Vad heter han?
- Ticko heter han!
- Wiggo?
- Nej Ticko!
- Figgo?
- Nej Ticko..
- Fiddo?
- Nej Ticko med T!
- Jaha, fitto...? där avslutade han ordet ganska fort,
nej Ticko med T sa jag igen, kunde knappt hålla mig för skratt.
- Jaha, Ticko tror jag äntligen mannen sa!

jo tjena blixten det tog ju inte lite tid! :-P haha!

sen nästa kommentar han kommer med..
- han måste vara 2 år nu va?
- Nej han fyllde faktiskt ett år förra veckan.
- Jaha, men dom har väl träffats förut?
- Äh neej, det tror jag inte!
sen tassade Ticko o jag vidare i kylan..

Jisses, man slutar ju aldrig att förvånas!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

HAHAHA, Fitto hunden!

2010-12-04 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback