blandad kompott..

jisses, stackars Tomas i bonde söker fru..
blev dumpad av två stycken.. nästa vecka får vi se om han väljer kvinnan som vill bli sedd av honom.
men som han inte riktigt sett..
stackars han. Man såg riktigt hur dåligt han mådde.. usch vad hemskt!! :(

nu är det efterlyst, i reklampauserna stängs ljudet av och då läses det!
jaomen, man får ju kombinera minsann! Tv och plugg :)
samtidigt som tvätten måste vikas med.. nej jag ha inte alls mkt att göra ^^

imorgon blir det att läsa igenom ett annat häfte och ett kapitel i ungd. psykologin!
samt. svara på frågor..
men får försöka läsa lite ikväll med så slipper det bli så mycket imorgon! :-)
ska även hinnas med o träna imorgon med tänkte jag! :)
gäller planering känner jag :-P haha! inte min bästa sida,
att vara tidsoptimist är inte alltid lätt! :P


innan ikväll vart vi hos mormor o käkade kvällsmat..
hemmagjord jordgubbskräm och äggamacka! :-)
sjukt gott! Min mormor är helt enkelt bäst!



detta blogginlägg.. blev en blandad kompott :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback