första skolveckan är snart över! :-)

första skolveckan är snart över, ja jisses vad härligt det är!
snart helg och lite vila!
mycket blandat och olika människor i min klass!

ja denna veckan har gått ut mkt på namnlekar, aktiviteter med resten av skolan,
knep och knåp, mkt hur man ska kunna påverka saker och ting osv.
Att man fått mycket tankar och funderingar, precis som de vill att man ska ha fått.
vi har även fått vår första läxa som ska vara inlämnad imorgon... suck! haha!
nej men det ska bli spännande o se hur man själv kommer att
formulera sig och vilka tankar, känslor som väcks till liv när man läser..
och sedan får ner dom på papper som ska lämnas in!
en läsdagbok med andra ord ska vi ha gjort klart tills imorgon,
från en bok som vi själva fick välja ur deras utvalda böcker!
får väl se hur det går!

annars är man jäkligt trött om dagarna! mkt som man tänkt o många funderingar,
många nya intryck, mkt nya människor!
trött, men hade planerat att läsa lite nu när jag kom hem..
men tankarna är någon annanstans :S

får väl diska lite nu och sen ta mig i kragen minsann!!!  :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hörde att de flesta var äldre- MALIN! Jag är väl inte äldre??? Vi är ju typ jämngamla...

2010-08-19 @ 20:43:25
Postat av: malin

haha, nej de är äldre än du sis! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback