tröttis

tröttis är jag idag..
knappt sovit nått nu på morgonen sen kanske 4 tiden.
mest legat vridit o vänt på mig! jobbigt.
men sen somnade ja om vid sju igen, ingen djup sömn men ändå lite sömn! :p
Telefonen ringde, det var han som jag skulle på arbetsintervju idag på.
men han var tvungen att ställa in det, så vi ska ta det på torsdag istället.
så ni kan släppa tummarna idag och hålla dom på torsdag istället ^^ hehe!


usch så trött jag är. men tvätten är i gångsatt och
jag tänkte va duktig o göra klart den halva uppgiften jag ha kvar!
sen är jag klar med kursen :-)
o kan satsa på att plugga litegrann till högskoleprovet! :-)

bokat in tid med syon med, så på fredag är det jag som skickar iväg ansökningar!
så får man väl se om man kommer in på nått..


nehe..åter till soffan och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback