onsdag..

nu har även halva denna veckan gått..
tiden går allt för fort..

är trött, gnällig och hängig.
tänkte dra till gymmet.
men känner mig inte riktigt kry så vill inte gå och träna o bli sjuk då är de
bättre att träna när man kan ge allt istället..
har inte tid att bli sjuk nu heller..
så tog ett varmt bad och stannar hemma istället.
är trött och ont i fötterna oxå..
har ju typ stått eller sprungit omkring hela dagen ;)
är trött i huvudet efter att ha jobbat idag..
det är så mkt att lära och komma i håg.
hoppas man snart kommer in i att!
men det känns som jag redan börjar göra det i och för sig lite mer o mer.
men mkt kvar att lära :P hehe!
skönt att åka bil hem och sen får maten framdukat på bordet när man kom hem <3
ännu skönare är det att ääntligen ha ett schema att följa!
och att sommarjobbet är fixat! :)
men än ska man inte ropa hej, har ju inget fast anställningsbevis än.
utan bara tillfälligt..!
så får hoppas att jag skriver under papper på måndag när jag börjar på riktigt!

för övrigt har det inte hänt så mkt. jobbar imorgon igen..
och sen på fredag ska jag faktiskt jobba på prästslättskolan för det har jag lovat!
så det löftet får jag hålla!
ganska skönt också i och för sig, för då slutar jag tidigt ;) hehe!
så det har blivit jobb hela denna veckan, skönt.
då vet man att man får lite pengar nästa månad <3
och pengar är ju aldrig fel att ha :P hehe!

nehe om man ska vara lite slapp,
känner mig lite febrig :(
ska göra en kopp te och krypa ner i soffan jämte Jeppe <3
det låter toppen det.. :)

hoppas alla haft en bra dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback