helgen över ännu en gång..

varför går helgerna så jädrans fort? ja de kan man fråga sig minsann!

har haft en helt underbar helg!

i fredags var jag på arbetsintervju, det gick ganska så bra :)
får svar nu i veckan om jag fick det eller inte.
så håll tummarna..
väl hemma igen..
drog ihop sig till grilllningstime. så ett glatt grillningssuget gäng drog vi ihop.
och begav oss ut för att grilla..
när alla hade fått mat i magen började det ösregna..
så vi fortsatte kvällen hos calle, med att spela spel och filmtittande! :)
en mycket trevlig kväll! :-)

lördagen kom och jag steg upp tidigt..
när jag kom ut ur duschen så hade älskling vart så söt
och dukat upp ett fint frukostbort med massa god saker <3
firade ju vår årsdag :)
så vi åt frukost ihop innan jag begav mig för att göra högskoleprovet.
efter det anlände jag hemma och vi slappade lite..
sen gick vi ut och åt!
myste framför tvn och tog bara en lugn kväll..
vi övervägde att gå på fest eller film/spel-kväll men
vi skippade de bägge sakerna och tog de lugnt hemma istället!
sköönt!

idag vaknade vi ganska sent, en promenad senare,
och ett besök på jysk och city gross var vi hemma igen!
Då var det dags för grillningstime igen med några vänner.
Ringde Isse och frågade om han ville följa med,
och de ville han självklart :-)
så han kom hem hit och jag packade ihop allt medan jeppe och han
byggde ihop ett litet hus av kartonger som de lekte i. haha!
sen blev det grillning, bus och mata svanarna :P

efter grillningen skulle vi köra hem isac, vi bestämde att vi skulle spela lite kubb,
så mamma, pappa följde oxå med till cilla.
så det blev kubbspel med familjen och sen fika hos cilla! :)
Innan det var dags att ge sig hem igen!
duschat nu och glott lite på tv!

ska fortsätta kolla på wallanderfilmen i sängen,

godnatt på er alla! ha de bra!

kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fick du jobbet? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback