halva veckan schviiiisss!

jaa schviiiss säger det bara, sen är det ny dag..
och halva veckan har redan gått!
tiden går så jäkla fort.
dock har det vart mkt denna veckan.
mkt att lära, mkt att komma ihåg, mkt att anstränga sig,
mkt av allt känns det som!
mkt trötthet..

jag jobbar och står i..
men inte just nu. ligger i soffan och känner mig inte alls bra!
fryser och fötterna värker..
uschana pian!!
till helgen blir det att leta bra jobbarskor!

när man ligger här ensam i soffan och inväntar jeppe.
och inget bra på tv så börjar man kolla sig omkring..
vad mkt som behöver göras här egentligen.. haha.
blommorna ska vattnas, bordet behöver torkas av,
kanske dammas lite i bokhyllan som även behöver städas,
usch vad jag stör mig på det nu!
får skicka jeppe på det. haha. nää, de ska jag inte göra!
till helgen blir det att fixa till hyllan, hoppas bara mina fötter är bättre då!
så ska jag möblera om. ska flytta vitrinskåpet med..
varför kommer man alltid på såna här saker när
man är sjuk eller inte kan utföra sysslorna just då?
aaaaaaajj mina fötter :(
______________________________________

åhh... nu kom jeppsson hem..
duktig som han är så vattnade han blommorna <3
och jag berättade allt vad jag kommit på!
han tyckte att det lät bra att jag skulle städa bokhyllan
och möblera om i helgen ^^ hehe!
det blir nog niiice :P hehe

är så fruktansvärt glad för jag har min underbara Jesper!
<3 Jag älskar dej Jesper Svensson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback