Fredag idag? :) skönt det!

ääääntligen fredag..
idag har vart en händelserik dag!
vaknade, plockade iordning, kokade potatis o fixade sallad.
sen var det dags att cylla till syon.
(som ni säkert vet på mitt förra inlägg, kom gärna med råd, tips! )

efter jag vart hos syon, stack jag hem.
kastade i mig lite mat.
sen kom snälla sandra och jimmy som skjutsade mej till n intervju!
intervjun gick ganska så bra.
kändes bra iaf! :-)
och jag får svar i nästa vecka!
så håll tummarna för mig! <3

nu inväntar jag jeppsson.
när han kommer ska vi gå o handla lite småsaker!
sen hem igen..
och efter det blir det sticka och grilla med ett gäng!
riktigt trevligt.
som jag har lääängtat efter ut och grilla med massa goa vänner!
mysigt, gott, socialt!
det kan inte bli bättre helt enkelt! :)

ska plocka undan lite här nu inna babe kommer
ha en bra dag allihopa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback