torsdag..

jahaja..nu är det andra veckan praktiken som är över..
imorgon är jag ledig och på lördag blev jag tillfrågad att hoppa in o jobba,
självklart vill jag det :-P
så då blir det jobb mellan 7.00-16.00!
trots att jag hade sett framemot en helt ledig helg..
men har ju hela lördagskvällen ledig sen..
och hela söndagen så det räcker gott o väl med ledighet ;)


men jissunam vad tiden går fort..redan torsdag och jag har vart där i hela 2 veckor.
känns det inte som.. imorgon med sen är det helg igen..
vart tar tiden vägen egentligen? :P

och idag är det bara 3 månader kvar till julafton!
så gött, älskar julen. börja längta efter den nu, köpa julklappar,
baka och göra god julemat, gran som doftar gott i vardagsrummet
i vår nya lägenhet dessutom..
kan det blir bättre?
NU LÄÄÄNGTAR JAG! myyyyycket!


KOM JULEN KOM! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback