tisdag..

idag har jag verkligen tagit en vilodag :P
har inte gjort mkt idag alltså..
sovit ganska gott inatt jämnte honey har jag gjort..
sen gick han till jobbet..
somnade om efter ett tag..och vaknade vid 8.45
gick upp.. läste lite i nya kursboken..
glodde på tv. gjorde frukost..
tänkte tvätta men inte ledigt..
käkade..duschade, gjorde mig iordning..
diskade..
gjorde mat..pratade med honey..
gjorde en uppgift ;-)
sen tillbaka till soffan,
är trött o slö..känner mej febrig och varm..
så idag har vart en riktig slappardag..
undrar om man orkar ut o gå idag eller
dra med sej älsko ut till havet och sitta där och mysa kanske? :-)
fast blåser litegrann ute idag :-S

hmm..får se vad kvällen har att erbjuda..
nu ska jag vila lite innan sötisen kommer hem..
huvudvärk, varm och trött :-/


ha det bra!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback