helgen, måndagen och tisdagen..

vart tar tiden vägen? tiden bara flyger iväg..
man vet knappt var dagarn tar vägen? :S
helt sjukt.. redan tisdag...

i fredags blev det jobb, sen en fika hos annso med henne o linda..
mkt mkt trevligt :-) sen hem till mamma o pappa..
pratade lite skit med dom. bytte på blixten..
sen kom papsi hem med bilen och jag skulle hämta Jesper
för vi skulle iväg o handla..

och när vi sen ska köra iväg..så är det en kvinna vid det där huset..
det där huset där det har sett så tomt ut på övervåningen på..
som jag ha trott är en stor 2a eller 3a på..men vi har inte vetat vem som äger det.
så jesper hoppar ur bilen o frågar..
det visar sej att den lägenheten är ledig..
vi får gå med upp o kolla på den..
jättehäftig lägenhet... en sjukt STOOOR 3a eller ja nästan 4a!
på 140 kvm! hehe..
vi åkte o handlade o diskuterade lägenheten om o om igen..
ingen av oss kunde riktigt släppa den..hehe..
men vi handlade klart. åkte o lämnade varorna..körde hem o lämnade bilen.
gick ner till oss igen :P och hade myskväll!

lördagen kom o det vaknades stor fest i k-stad.
men tjommen framför oss i biljettkön gjorde så vi missade tåget..
så det blev en sjukt trevlig kväll hemma hos jocke o emma istället.
sen blev det en ritkgit trevlig utgång på compa med älskling.
blev fyllemat på toms med andy, jocke och jeppe!
sen vandrade jag jeppe o andy hemåt.

söndagen var mest slapp..och igår var första dagen på praktiken.. :P
den dagen gick bra.. och idag är jag ledig.. sen börjar jag 7 varje dag denna veckan..
så ingen sovmorgon blir det inte :P hehe!

idag har jag ringt massa samtal, läst i boken som jag tyckt var svår innan,men tyckt att jag har förstått lite mer idag, pluggat, pratat med mamma och honey, nu har jag precit duschat.. :D hehe.

blir nog att cykla hem til mamsi o papsi en sväng med.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback