funderingar..

tänkte plugga hela dagen idag..
men körde fast på den uppgiften jag slutade på..
får nog gå till biblan idag..
men jag kan ju göra enkelt för mig oxå o bara skriva ngt
från boken.. men då blir det inte mkt fakta och man sätter sig inte in i de..
varför inte satsa på ett VG om man kan får VG på den uppgiften?


ja nu är det fredag och även denna veckan än är över..
och helgen kommen :P
och vart arbetslös en hel vecka nu..
fast än har det inte påverkat mej så mkt..bara plånboken ;) hehe!
denna veckan har hunnits med mkt ändå..

funderingar på om man ska plugga vidare till något kanske..
men då e frågan till vadå?
Lärare? sjuksköterska? socionom?
just nu är det dom 3 sakerna jag skulle kunna tänka mej att utbilda mej till..
men ja jag vet inte.. ska läsa klart denna kursen,
och jobba lite samtidigt om ngn nu ringer in mej ngn gååååång :P haha
så under tiden får man väl tänka över vad man vill.
sen får man väl se hur stort antagningspoäng o
vilka kurser man behöver för att komma in osv..
plugga? jobba? ja det är svårt val tycker jag.. :P hehe!
menmen... det tar mkt på en när man inte vet vad man vill..
förvirrad, tankspridd och fundersam :S
men det är väl sånt man märker..hur saker och
ting utvecklas och vad man gör senare i framtiden.

nu ska jag äta frulle, glo en stund på tv, sen blir det biblan minsann.

Ha en bra fredag :-)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback