fredag och sista jobbardagen,sen helg :-)

vaknade på ett fint sätt i morse..
eller först vaknade jag till lite snabbt när jesper gick upp
o frågade han mer eller mindre i sömnen , ska du gå upp nu?mitt i natta?
haha!

sen somnade jag om...
hade bett han väcka mej innan han gick till jobbet..så jag kom upp :D haha!
jag har världens sötaste pojke, som kom in med frukost på sängen, och ljus tända!
så väckte han mig! Älskar dej honey! <3

så nu sitter man o äter smörgåsar och dricker oboy :P
börja jobba om en timme.. skönt att komma upp i vettig tid :-)
sen blir det fika hos Annso med henne och Linda idag efter jobbet..
trevligt :-)
sen hem till mamma och pappa, prata med dom o umgås med dom lite..
innan jeppe kommer hem..för då blir det att jag brummar ner till han,
sen kör vi o handlar :-)
Lär blir en hel del handlat ;) hehe!

nej över till frukosten nu :-P


Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback