fredag..

idag skulle det blitt en lugn pluggdag, lite tvättande och plockande här hemma.
och lite ärende uträttat..då det är min lediga dag idag..
men vaknade sjukt tidigt, typ vid 6 o kunde inte somna om..
så nu är man på riktigt dåligt humör, huvudvärk, trött osv.
så nu är man bara sur o tvär istället och inget känns kul! BLÄÄÄ!
kommer inte kunna koncentrera mej på pluggande,
tvättandet är ett måste men känns jobbigt..
ärendena får jag försöka orka med..
plockandet här hemma...får jesper sköta sen!
Usch..idag är ingen bra dag..
min lediga fredag! :(
imorgon är det att stiga upp 6 igen.för då börjar jag jobba klockan 7.
hade verkligen behövt sova idag :(

aja...så är det... ska ta en huvudvärkstablett och lägga mej på soffan..
o hoppas att mitt dåliga humör försvinner.......

va bara tvungen att gnälla lite :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback