trött..

usch känns nästan som man börjar blir för gammal för det här med att festa..
för jissunam vad trött jag är :D hehe! denna helgen kommer att bli luuugn ;) hehe!

trött...o så blir man en aning stressad när man tänker..
för man ha mkt att tänka på nu..

har jag poäng nog för att söka utbildning nästa år, är de detta jag vill?
vår flytt börjar närma sej..
och den medför med mkt tankar, (roliga såna men lite stressad bli man.hehe. )
som allt vi måste köpa nytt. nytt soffbord, nytt köksbord, alla små saker, gardiner osv,
ska  bli såå kul att börja handla till nya lägenheten.men man ska ju hitta det man tycker om med.
mindre stessande är det ju inte att jag har långt ifrån packat klart allt hemma hos päronen,
och jespers lägenhet har vi inte ens börjat med än..
och den nya lägenheten vill man ju fått klar tills innan jul.
o man blir ju inte lugnare av att min kurs måste snart bli klar,
hade velat göra klart den innan flytten men så blir nog inte fallet, men jag kämpar på..
är såna stora och omfattande uppgifter hela tiden så det tar ju sin lilla tid!
men pluggar man lite varje dag så är det snart gjort :-)
så tänker man att man ska hinna träna, jobba, plugga, fixa allt som rör hemmet, städa osv.
vart finns tiden? hur ska man få tiden att räcka till egentligen?
hmm..det är klurigt de där!
ska försöka planera upp denna veckan så jag hinner med allt..
men det är såååå svårt att göra det då jag aldrig vet hur jag jobbar...
bara det är ett stress moment..

nej..usch..tillbaka till pluggandet..
eller kanske en tupplur så man slipper ha ont i huvudet o känna sej stressad!
märks det att jag känner mej stressad idag? :D haha!

Ha en bra dag!

______________________________________________________
14.32

men istället för att tänka på allt man ska hinna med får man nog försöka slappna av och
ta det som allt kommer..
allt med flytt osv.
flytten är det man ser framemot mest just nu. ska bli såå kul att köpa grejer o skapa vårt hem med jesper.
pluggandet fixar jag säkert..
och utbildningen jag vill gå kommer jag ju gå o prata med en syo om på onsdag.
så får hålla tummarna på att jag ha poäng nog att söka :-)
träningen får man trycka in när man kan! :-)

nu har jag samlat min stress :D haha!
det gäller bara att få perspektiv på saker och ting ibland :D hehe!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback