tradigt väder..

ja det e det verkligen ute.. kanske därför man är så trött..
om mindre än en månad flyttar vi..
ska bli skönt..
bara det att vi inte ens har börjat packa jespers lägenhet än..
eller bestämt färg till den nya lägenheten...
eller köpt nytt köksbord, soffbord osv.
vi får helt enkelt ta lite i sänder när vi väl är inflyttade :D hehe!
sen ska vi till ullared med.. och även tyskland planeras in ;) hehe!


idag har jag vart och lunchat med ann-sofi på stan.
mkt mkt trevligt! :-)
lite skitsnack och god mat :)
kan det bli bättre? nepp det kan de ej! :-)
tack för en trevlig lunch gums!


har även ringt och sökt lite jobb idag..
inte helt utan framgång då de har tagit mitt namn, nummer och adress :D
så man kan ju hoppas att ngn ringer snart :p hehe!
usch vad trött jag är..förstår inte att jag kan vara så trött?!
aja...blir väl film o soffan nu..
men borde egentligen städa o plugga, men e alldeles  för trött för att tänka? :O


over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback