torsdag o snart helg..

torsdag och snart helg..riktigt skönt.. :-)
visserligen har jag ite jobbat ngt än så länge denna veckan..
men är ändå skillnad på vardagar och helger.
de känner man i kroppen.. dessutom är älskling hemma på helgerna.
alltid mycket mysigare att vakna upp jämte han än..
att vakna upp invirad i täcke för man fryser o saknar honom ;P hehe!

nu blir det snart arbetsförmedlingen..kul? not.
men det är ett måste!
och jag har lite frågor jag vill ha svar på så det är lika bra att gå dit. :-)
nu börjar helgen närma sej med..
ska bli skönt med helg..

imorgon på dagen ska jag va med emma..
på kvälllen vet jag inte riktigt än. blir kanske spela spel eller bara mysa framför en film?
eller blir det något påhitt med mie? haha!
Lördag blir det att spela lite spel, sen blir det discobowling och lite dricka!
sen blir det antingen fest eller spelkväll :P får se vad folket tycker..

vad ska alla andra göra? :)

nehe.nu blir det arbetsförmdelingen nästa ;) hehe.

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback