tankspridd..

jag är verkligen tankspridd nu..
har vart på ams idag..
fick mig en tankeställare men som jag egentligen har vetat hela tiden
bara inte orkat tänka på det men det är nog dags för att ta ställning nu!
Jag är aktivt arbetssökande..
men fundera på att plugga vidare, jag vet ju äntligen till vad jag vill läsa isf!
Frågan är bara om jag ska göra det, eller jag ska satsa klart på usk-utbildningen?
är det värt det om jag ändå kanske ska bilda mej till något annat sen?
jag hade ju helst jobbat lite till, fått in lite pengar o sen pluggat vidare..
men inte lätt då man inte får ngt jobb..
men ska söka dessa jobben nu som jag tänkt..
får jag något av dem kan jag jobba ett tag o fortsätta läsa på halvtid.
får jag inget av det så kanske det är dags att fundera på
csnlån och en riktig högskole- utbildning?
eller ska man satsa allt på usk.utbilningen o komma ut i arbetslivet
och jobba med det? o komma ut tidigare i arbetslivet..
hmm..jag är verkligen tankspridd..
Pratat med älsk lite om det idag..
han tyckte nog att jag ska prova utbildningen om det var det jag ville..
så kan man känna efter och sådär..
så man kanske ska satsa på de ämnen men behöver för att
komma in istället för att satsa halvhjärtat på en utbildning
för att man inte ha råd att satsa helhjärtat?!
usch..ja jagvet inte...är verkligen tankspridd nu...

verkligen värt att funderas på..
+ att ska jag söka vidare måste jag först läsa samhällskunskap för det har jag inte..
jag ska ta reda på hur mkt poäng man måste ha oxå..
boka in en tid med syon o se om man bli lite klokare? :p hehe
man kan ju alltid hoppas på det ;P hehe!


nej nu kommer mamma o hämtar mej.
snäll mamma man har som skjutsar en när det är svinkallt ute! :-)

Ha en bra dag..

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback