helgen är över..

tiden går så jäkla fort..

i lördags blev det party,inflyttningsfest och födelsedagsfest!
gött blandat folk :)
jodå lite vingligt under fötterna när vi gick ut.. haha
men det är ju så det ska vara,
på compa var det massa med folk.. hade super kul
men när det blev hemgång så uppförde sej ngn väldigt illa!
men det visste han om oxå så han bad oss (mig o jesper) om ursäkt dagen efter, skönt! :)
i lördags firade vi ½ år oxå jag och älskling..
jag lagade hans favoritmat, chapati med kikärtsröra och sallad, sjukt gott är det ;)
så räckte han fram händerna när vi åt, och så fick jag ett
paket för att han vill visa hur mkt han uppskattar mej.. så söt!
öppnade det och fick ett superfiiint halsband och öronhänge <3
älskar dej så mkt jesper svensson, du och jag föralltid :)


söndagen bestod mest av att slappa och mysa på..
vi åt hemmagjorde pizza o pizzasallad.
sen myste vi och åt maränger, glass o banan o chokladsås!
myste för egentligen var det i söndags ½ år ;) hehe!

idag blir det slappa och plugga kan jag tänka mej..
måste verkligen komma igång med plugget nu igen...


jaomen..så är det. ha en bra dag!
pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback