trött..?

svar ja, sjukt trött är jag.
ska snart krypa ner tänkte jag..
denna veckan har det vart mkt att tänka på..
jobb, tvätt, packning, fira födelsedagar.. ( hos 4 olika personer) osv osv.
vart hur mkt som helst..
nu börjar vi flytta om 3 dagar, ska bli mysigt.
nyfikna som vi är var vi där o gick utanför o kollade in..
såg jättefint ut nu när de va renoverat..
så denna veckan blir det packa det vi har kvar att packa ner,flyttandet börjar jag på onsdag!
när jag är ledig.. o på fredag tar vi de stora möblerna och flyttar dom..
så gittans.. så på fredag är vi helt inflyttande. så gött..
så nästa helg kommer bestå av att packa upp alla saker
men först o främst städa den andra lägenheten. suck!
ngra frivilliga som vill hjälpa till? :D haha!

igår vart det en jäkligt trevlig kväll hos emma o jocke..
blev lite mkt alkoholintag, men ack vad trevligt det var :D hehe
vi var hemma vid halv tre tiden..

och idag har vi vart hos mormor hela eftermiddagen och firat henne!
käkat piroger o sallad, kakor och tårta..
ja denna veckan lär man gått upp ngra kilon efter alla kalas, typiiiskt! haha!
aja..så är läget..
nu ska jag dimpa ner i bingen.. imorgon blir det att jobba 8-14!
sen träffa emma.. fundera på att gå o ta vaccin-sprutan..
men ja jag får se hur jag gör...

Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jonsy "bara lilla jonna"

Äsch, vaddå man lever bara en gång malin, lite tårta, massa goa kakor, o himla god mat det är livet, du är underbart vacker ändå min kära snodd :P

Vad glad jag är för din skull me jeppe!! Hoppas det går bra nu me flytten o allt! Lagom till jul upp plocking av julsakerna ju :D ;D

Själv ha jag o dennis redan börjat me julpyntet :D Så mysigt!!

Puss Puss

2009-11-23 @ 08:51:15
Postat av: Malin

hehe..ja det ha du rätt i gumman.. men jag hade börjat träna så va så glad att jag hade gått ner 2 kg. haha. men dom har jag lätt gått upp nu igen :P

ja det ska bli myysiiigt, längtar! jag börjar flytta mina saker imorgon :) på fredag tar vi alla möblerna osv.hehe. Det är mysigt med julen :) vi får ta o ses snart hjärtat! glad att du hittat din dennis! hihi. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback