torsdag..

torsdag och en dag närmare helgen, ska bli skönt med helg..
fastän det ska hinnas med mkt..  :P hehe.
men man är iaf ledig :-)

idag har det inte vart min dag...
idag e som en fredag den 13nde... :S
dagen började med ett telesamtal vid 9 i morse...
G - Hej kan du komma o hjälpa oss idag? Jobba lite?

Självklart ställer man upp.. så upp ur sängen.. ner till tvätten..
som min älskade Jeppe hade burit ner för jag skulle slippa få ont i ryggen (L)
så det var bara att sortera och kasta in en maskin.
Jag har den bästaste och finaste pojkvän :-)
därför jag älskar han så mkt! <3 hehe..

ja ner till tvätten for jag, helt yrvaken.. efter ha slagit i handen o slitit bort sängkläderna,
för de skulle tvättas..
helt yrvaken o håret åt alla håll o kanter..
självklart möter jag grannen, hejhej!
kastar in tvätten.. upp igen... snubblar.. typiskt!
in i duschen, på med kläderna..
och nu ska jag vidare till jobbet...
men var är mina arbetsskor?
ohh noo..
jag hittar inte dom ngnstans... var tusan kan dom vara?
var hade jag dom sist? jo i cykelkorgen..sen sist jag cyklade hem.
tittar ut genom fönstret..
o jodå minsann..där ute ligger dom (glömde tar in dom igår i all förvirring.) haha!
På med jackan, ut genom dörren..
ner till tvätten.. men med min tur var ju självklart inte maskinen klar..
ut till cyklen..var är cykelnycklen? hmm..
jorå..den ligger i den andra jackan.. upp igen..
ner o tilbaka till cyklen igen... börja cyklar..
o självklart börjar det regna..
Vilken hääärlig dag tänker jag *ironisk* haha!

kommer 5-10 minuter försent..pga sko o nyckel-letande!

ska börja förbereda lite o lägga upp hamburgarbröd..
ja..vad händer, påsen är upp o ner o alla bröd for ut på golvet..
jaha..det vara bara till att kasta...
och ta nästa påse.. men varför gör jag samma tabbe igen? hmm

ja..behöver jag nämna mer? haha..
nu tvättar jag.. håll tummarna för att inget ska gå fel där..
håller på att packa ner köksgrejerna med..
så man kan ju hoppas att lite tur finns idag så jag inte tar sönder massa saker :D haha!



Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback