ny vecka..ny bostad..

ja herre jisses som det ser ut här.. kartonger och påsar, lådor överallt..
men nu börjar vi ändå komma i ordning litegrann..
för kökets alla grejer är nu uppackade o diskade.. och insatta i skåpen.. hehe.
sovrummet så hänger gardinerna uppe, dock en aning för lååånga. :P haha!
men även här inne så står det kartonger.. ja jisses vad mkt saker man har..
kläderna ligger ihopvikna på hela soffan och hela vardagsrumsgolvet..
faaan vad kläder man har egentligen.. :P haha!

men det känns skönt att vi bara ha denna lägenheten att tänka på nu.
vi var ju i den andra lägenheten igår och besiktade den..
allt gick bra och de nya började flytta in :-)

både jag och jesper är helt slut efter helgens flyttande..
och det ständiga plockandet här hemma  med alla saker som ska upp..
men det går framåt iaf..sakta men säkert, ska bli så skönt när allt har sin plats sen!
Pappa, Mamma o mormor var här nere nu precis och hjälpte mej med disken.
då jag inte kan diska pga eksem.. och jesper är inte hemma..
o han tycker ändå de e för jäkla tråkigt att diska så då tyckte mamma att de kunde göra det..
mkt uppskattat.. ett stort tack till er <3
jag o pappa körde till lidl och jem o fix men det jag skulle ha fanns självklart inte.. surt!

denna helgen och allt flyttande hade inte gått utan all hjälp vi har fått av
mamma pappa mormor johannes morgan jocke!
Så ett JÄTTE STORT tack till er :-)

nee..nu ska jag packa upp en kartong med kläder innan jag ska påbörja maten..
vad det nu ska bli för mat idag? hmm.. hehe.

de senaste dagarna har vi blitt bjudna :P i förrgår vart jespers föräldrar här
och kom med inflyttningsgröt, pepparkakor o glögg..
igår kom mamma o pappa med hemmagjort nyponsoppa, grädde och mandelbiskvier. MUUUMS! <3

så idag får vi nog göra ngn mat om ingen annan dyker upp med mat. men de tror jag icke :P hehe!
så nu blir det matlagning..

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback