fredagen den 13nde.

ja jissunam..det är fredagen den 13nde..
undrar om man ha mer otur idag än de andra dagarna..
de kommer jag uppdatera mej om isf :Phaha!

usch vad jag är trött idag..
sovit dåligt o vaknat tidigt..
ringt både arbetsförmedlingen och hyresvärden..
känns skönt och inte alla lika stressigt mer med nya lägenheten..
för nu är allt fixat!
Köksbord o stolar fixat,
tapeter, färger, golv har vi valt..
så nu renoveras det för fullt där borta :-)
så allt är klart tills vi flyttar in. skööönt!

dock är det inte lika skönt att cykla bort till ams.haha
missade ju ett möte där så måste påanmäla mej igen. suck!
allt ska va så krabbigt.

ikväll blir det att gå o lägga sej tidigt..
men det är äntligen heeelg! <3
och jag ha min honey hemma hos mej <3
imorgon eller fredag natt eller vad man ska kalla det..
bär det av till Ullared :P wehoo!
så de ska bli kul..
sen blir det bowling troligtvis på kvälla! :D
vi bör vara hemma till det!
en riktig höjdar helg!
lugn o skön helg..
men det tar vi igen på nästa helg, för då ska vi på paaarty! :P hehe!

ha en bra dag..
duschen nästa sen ams :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback