Valborg och fredagen.. :-)

Valborgsfirandet om man nu kan kalla det för de..
en annan skulle vilja säga, att valborg är överskattat..
och att det bara är en ursäkt för att festa.. ::P

blev iaf partaj hemma hos jesper :-) med lite folk..
jag och emma va även på en snabbvisit hemma hos Bjerlo :-) mkt trevligt..
dock spillde jag ut lite cider men de torkades snabbt upp..
sorry girls :P
hoppas ni inte tyckte jag va jobbig emma o käller :P hehe!
efter vart där en stund begav vi oss hem till jeppsson igen. en mkt trevlig kväll faktiskt :-)
helt klart nöjd med valborg :-)

fredagen kom o jag vaknade sådär vid halv 6 tiden på morgon..
snurrig, hostig o ont i huvudet! hes o dan :-(
jag o jesper åkte hem till familjen svensson :-)
jag, johanna o dessan gick till sjön för att sola.. niice!
så gött o ligga där i solen, slappa o bara snacka en massa skit :-) hehe!
sen vart det grillning o allmänt chill innan vi åkte hem igen.
jag va så hes att jag inte kunde prata :-(

idag är de dock lite bättre..
vaknade klockan 7, steg upp halv åtta o gick o la mej på soffan!
nu sitter jag ute på balkongen med datorn.. :-) fint väder som tusan ute..
men vågar inte klä av mej för mkt pga hals o hosta.. :-(
annars hade de vart gött o lägga sej o sola!
menmen..de kommer väl de med.. i värsta fall finns solariet ;-) hehe!

Vad ska ni göra idag?

Ha de så bra.
Kram och puss!

bjuder på en bild sen valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback