underbar promenad..om man är ledig dag ;) gitt

igår blev det en promenad iaf. sjukt skönt..
va grymt varmt ute..så långarmade åkte av ganska fort..
kändes konstigt i benen att ut o gå igen när man ha vart sjuk..
gjorde ont i dom första halvtimmen.
och nedre delen av ryggen värker..
jag e så trött hela tiden, ögat rinner o förkylningarna vägrar ge med sej..
det känns i hela kroppen, jag blir tröttare o tröttare om dagarna känns de som..
sjukt jobbigt.. men jag får väl vänta.. har inte fått provsvaren än..
och ska till astma-avdelningen igen om 2 veckor.. och dagen efter ska jag träffa annan läkare..
aja.man får väl se vad de säger..
vill bara inte bli ngt sjukhusbarn igen...suck!

igår va promenaden iaf jävligt behövlig och mkt bra :-)
va ut eo gick i lite över en timme :-) sjukt skönt!
det va en fin dag igår, solen lyste, allt kändes så bra..
det fick mej att tänka hur bra jag har det egentligen.. :-)
när jag gick o tittade ut över havet..
Jag har en underbar pojkvän som alltid bryr sej,
jag har en familj som alltid ställer upp,
och lite bortskämd är man väl :P hehe!
jag har fantastiska vänner!

Solen sken och jag va så glad..
när jag gick där o tittade ut över havet med musiken i öronen!
kom hem och kramade om min Jeppsson <3
TACK ALLIHOPA FÖR NI FINNS!
älskar er <3

Idag är man ledig.. wehoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback