torsdag, lördag? söndag?

räknas denna dagen som en lördag? eller kanske som en söndag? :P hmm..
jag fattar ingenting..

igår blev det alldeles för mkt av det goda,
mkt hårt va det i morse när man vaknade kl 6 med huvudvärk =/
men ja..man mår ju som man förtjänar idag..
jäkla spexad kväll måste jag säga.. var hur trevligt o kul som helst :)
kan sammanfatta kvällen såhär:
sjukt goda grillspett hade jag o johanna gjort
(dock glömt lägga grillpinnarna i blöt så de började brinna..)
sammanfattningen:
grillning, kubbspelande, cider, vin, toaletande, vilse,
partymusik, whiskey, harrys, strips,
cyklade torgavarvet, drack vatten ur en vas, hmm,
efterfest, flippat, utklädnad till porrkaniner,
helt sjuk kväll egentligen :P haha! men grymt kul :-)

sen cyklade jag hem till min jeppsson..
och idag har han åkt till sin bror utanför kalmar..
så nu är man jeppefri, känns inte alls kul.. saknar han redan =/
men så är det..
elin är i grekland, emma ska till gbg imorgon,
jeppe är i kalmar, känns som alla är iväg?!

Johanna kom i morse så vi va bakisar tillsammans ett tag :P haha!
sjukt skönt att duscha idag va det iaf :-)

Imorgon blir det partaj igen.. illa illa.. inte alls sugen,
men Tesan har ju fyllt år och ska ha fest så det blir att vi dra dit..
cilla, jag och johanna :-) kanske mie med om hon kommer hem? :-)
riktigt niiiice juh :-)

usch..hungrig jag är.. nu ska jag fixa ngt att käka, sen måste jag plugga.
sen träffa Nora och kanske emma en snabbis med.. men jag e helt död idag..
är nog inte kul att va med :P haha! man får väl se hur denna dagen blir o vad man hittar på egentligen :P

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback