tisdag..

idag känns det som en riktigt bra dag..
trots att jag ska jobba.. :P

vaknade o va på strålande humör..
täcket va mysigare än vanligt, hela sängen va mysigare,
gröten va godare än va den brukar va..
saknade jesse bara han försvann utanför dörren,
solen skiner och jag är på glatt humör!
saknar dock min jeppsson alla redan :( hur ska detta sluta?!

idag måste jag ut på promenad minsann :-)
o röra på fläsket :-) plugga minst en timme oxå :-)
Har ingen bil hemma idag..
så Nu på morgonen är robert snäll o kör mej till först asarum o sen vidare till mörrum..
sen blir det till att jobba! Tack så mkt Robbs!

dags att sminka sej kanske? :P hehe.

ha en bra dag allihopa, för det tänker jag ha :P

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback