mobilen ringer, mallan vaknar :P

jag lyckades äntligen somna om efter jesper hade gått till jobbet..
tänkte att äntligen får man sova.. sen skulle jag till gymmet halv nio!
men fick iaf lite ''sovmorgon''
icke sanicke, mobilen ringde!
och mallan fick frågan - kan du jobba idag och imorgon?
hmm..inte kan man säga nej inte!
så det blir jobb idag och imorgon på tostarps skola..
börjar klockan 10!
sen blir det krea på lördag o söndag!
inte en ledig stund minsann! :P
gymtiden ännu en gång inställd,
de e nog inte mening att jag ska träna på gym :-( attans..
ny tid är iaf inbokad! :-) hoppas de går bättre den gången..
men det sägs ju, tredje gången gillt ;) hehe!

trött som tusan är jag idag iaf!
Blir kanske en runda på stan idag med skrållan efter jag har slutat...
när nu det blir.. :O hmm..
jag ringer dej sen johanna! :-)


TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!


over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback