tröttheten :/

ja idag är jag full att trötthet..
efter natten i tingsryd på en stenhård soffa :P haha.
men visst det hade ju med sin charm :P hahaha!
inga mer kommentarer om denna dag..
men det var trevligt iaf.. trots att jag va sur för jag fick vänta så länge på mat :P haha!

Läkarn har ringt nu med.. ska invänta en remiss till kallekrona..
för att komma bort till allergiläkare/speciallist och testa mej för massa olika saker..
sen ska jag till läkarstationen här i karlshamn om 1-2 veckor o testa mej för astma :S
går omkring med bricanyl nu i väskan. suck! menmen..inget att hänga läpp för!

idag har jag vart i kallekrona igen :P
det gick ganska bra minsann, hoppas jag :D
nu är det bara te att vänta och se!
Körde sen hem till farmor. käkade lite frallor..
sen dök farbror Göran upp, så då blev det fika med..
innan jag begav mej till Cillas jobb o hämtade upp henne innan jag körde hem!
Släppte av henne i mörrum..
Satte på skivan igen. högsta volym typ.. brummade och diggade mej hemåt :P haha!
Gött mos!

sen nu sitter man här.. de enda jag typ gör är att käka, städar, käka o sjunger :P haha!
aja..såna dagar måste man oxå ha ibland :P

Nu ska jag fortsätta plocka undan här :-)

skriver kanske mer sen..

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: den som vet

är de så farligt å berätta att du har en kille i ronneby?

2009-03-05 @ 22:18:21
Postat av: Malin

hahahahhaa..kille i ronneby? haha!

det var nog dagens roliga! du ''den som vet'' får gärna berätta för mej vad min kille heter där då för du vet fel? Men berätta gärna för detta var ngt alldeles nytt för mej :P haha! så du får gärna berätta för mej vem jag är tillsammans med,haha. för det har jag ingen aning om! dessutom, varför inte skriva vem du är istället? hahahaha! FJÖNT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback