trötta söndagen..

ja den trötta söndagen fortlöpte.. jag och skrållan skulle ut o gå..
men så blev inte fallet.. det blev mat.. och sen hamnade vi hos danne.
där vi satt o snackade, jag somnade på soffan..
då kände vi att det var dags för hemfärd :P hehe!
kom hem tänkte gå o lägga mej..
men inte utan det dagliga kvällssnacket med min underbara elin <3
så nu har vi pratat i tele i 1 tim o 3 minuter :P hehe!
alltid lika trevligt! :-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

man kan inte alltid vara glad..och ha ett leende på läpparna har jag kommit fram till.
man måste får vara jobbig, lite ledsen ibland för att ta sej vidare i vardagen ibland!
Man måste prövas och man måste få vara ledsen.
Man kan inte alltid vara den starka, för även den bryter samman ibland!
Vi har alla våra dåliga dagar ibland, och det är så det är! Vi har alla våra depptillfällen, då det bara finns de där få personerna som kan få en på bra humör igen! att tänka positivt igen! Ibland behövs det kanske bara en dag för sej själv eller sysselsätta sej med ngn aktivitet. Vi alla är olika, det gäller bara att vi ska försöka ha respekten,ödmjukheten och förståelsen med oss ibland. Saker kan gå fel i livet. men är det verkligen värt att deppa ihop över en del saker? onödiga saker? Är det värt det? Jag tycker inte det, utan snarare att man lär sej ngt av det och gå vidare. Värdesätter det och finner en annan väg.. och man vet med sej att man har lärt sig något utav alltihopa! Både negativa och positiva saker kanske. Man utvecklas! Man måste lära sej att värdera saker och värdera den glädje man har! Värdera personerna man älskar o tala om det för dom! så därför vill jag nu säga till min familj och mina vänner:
Jag älskar er, tack för ni finns! Ni gör livet värt att leva! <3



Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback