torsdag..

idag har det vart en helvetesdag...
har haft en dålig dag i dag med dåligt humör..
pratade lite med min käre elin tidigare idag o efter det ha faktiskt dagen blivit bättre!
hennes kloka ord va
''Malin, vet du vad som är det bästa med helvetesdagar? Dom går över''

Hon har så rätt så.. :-)
bara till att göra det bästa av allt! :-)
kom hem snart elin, saknar dej <3

Läkaren imorse hade inte så mkt att säga idag när hon ringde..
Skrev ut ett kortisonspray som jag ska ta ett bra tag framöver..
för att sen komma på återbesök o kolla om jag ha blivit ngt bättre..
Hur dyrt som helst var det iaf! så hoppas de hjälper nu med!

efter detta telesamtal, och en dusch senare kastade jag på mej kläderna och körde o hämtade
mamma o mormor, lunchtime och sen läkarn kl 13!
De testerna visade ingenting.. vilket va skönt..
men vad e det för fel på mej då?? :S
kom hem nu o ätit lite mellanmål, snart kommer lilleman hem hit :-)
mysigt!
annars för övrigt idag händer ingenting :S

aja..får väl se om jag bli ngt bättre nu med kortisongrejen!
håll tummarna gott folk :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback