tisdag..

tisdag..
inte många timmars sömn inatt...
o jag vet fortfarande inte hur jag ska ta ställning till allt..
men ja..jag klura väl ut ngt! Har mindre frågetecken i huvudet nu iaf!

har precis vart ute o gått..
alltid väljer man fel kläder.. kom ut i tunna byxor, joggingskor o sommarjacka..
o man öppnar dörren o kommer ut. massa snö? haha!
så typiskt med!
Blev en kortare runda idag o inte alls i rask takt kändes de som..
för de va så nedrans halt ute!
kommer nog inte vara så social idag gott folk.. men man får väl lov att ha såna dagar med!
Nu ska jag göra mej lite gröt. sen kasta mej i sängen..
kanske gå o hyra en film? nää..de palla jag inte.. letar väl upp ngn gammal goding..


så så e det..
ha en bra dag allahopa!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback