Måndag!

idag är de måndag. måndagar tycker jag alltid är lika dryga..men även bra.. för man vet att nu startar en ny vecka, nya möjligheter och nya dagar att tillvara på!

Idag har jag inte gjort så mkt..mer än att njutit av att jag e hemma själv :P
Kört mamma till sjukhuset vid ett tiden med. Ska opereras i handleden igen!
Körde sen o handlade och nu hamnade jag här vi datorn igen!

pratat med papsi med, ringde han o frågade om jag skulle ha ngn mat klar till honom tills han kom hem
för det är ju inte roligt att jobbat en hel dag o komma hem o ställa sej vid spisen!
men han hade redan gjort upp sina planer på mat!
Och själv ska jag köra till snuttan vid 18 och äta tacos med henne, käller, emma och robban med kanske? ;) hehe!
sanne så rolig.
-ja robban ville nog med ha tacos, så han får banne mej stå för efterrrätten! han kan väl köpa en färdiggjord kladdkaka eller nått!
hahaha! du e så söt sanne! :-)
ska bli riktigt roligt o trevligt att gamla gänget samlas,
dock kommer johanna och Misan saknas då ingen av dom ha möjlighet att komma hit :(
men de kommer fler ggr :-)

nehe..om man skulle ta tag i sitt liv, städa lite? :P



Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback